“Покликання - вчитель”
Настав час, коли перед кожною людиною
постає питання: Ким я стану? Яку оберу професію? Я з дитинства мріяла стати вчителем як моя
перша вчителька – Дутчак Ольга Василівна. І моя мрія здійснилася. Школа стала
для мене моїм життям, а учні – моїми дітьми. За багато років роботи виникали
труднощі… А що у повсякденному житті їх не буває?
Сьогодні, крокуючи по дорозі
педагогічного пошуку, розумію, що маю багато чого зробити. Необхідно
вдосконалювати свої знання з педагогіки, треба освоювати новітні програми і
технології, вивчати методичну літературу. У цьому вирі педагогічної діяльності
важливо не схибити, не загубити жодної дитячої душі, тому я не маю жодного
права зупинятися на досягнутому. Я повинна рухатися вперед, повинна вчитися,
розвиватися.
Свого часу Платон сказав: “Майстрами
не народжуються, ними стають! . ”
Проблема над якою працюю
“ Дидактичні ігри як засіб підвищення ефективності навчального процесу”.
Немає нічого простішого,
аніж гра, немає нічого складнішого, аніж гра, немає нічого таємнішого, аніж
гра!
У стародавніх греків слово “гра”
означало “займатися дитинством”, у євреїв поняття “гра” повязане зі сміхом,
пустощами. Англійський філософ Уільям Оккам зазначав: “Гра – це діяльність ”.
Коменський та Сухомлинський, Макаренко
та Амонашвілі – це список видатних педагогів, що зверталися до гри.
Особливе місце посідає гра в житті
дитини. Через гру дитина пізнає світ, входить у світ людських стосунків та
взаємодій. Без гри немає ні дитячого життя в школі, ні розвитку дитячого
колективу. Правильно сконструйована педагогічна гра більше, ніж будь – яка
діяльність, дозволяє розвивати самостійність дитини. Ігрова діяльність на уроках сприяє підвищенню
зацікавленості предметом і одночасно стає головним засобом і навіть умовою
інтелектуального розвитку учня.
Немає коментарів:
Дописати коментар